Selasa, 20 November 2012

HELLO .. Welcome To My Blog 2011

Assalammualaikum .. dimulakan dengan Salam, Hey guys . untuk makluman kawan-kawan yank selalu mengikuti blog eka dlu , just nak kongsi yank story 2011 dha pon eka delete , nak taw napa tak ??
sebenar nya dlu post eka hanya about sekolah and then pasal BOYFRIEND ! tpi sayang nya semua itu dah pon berlalu dan kini ianya hanya lah tinggal sebagai kenangan .apa orang selalu kata past is past, jangan dikenang benda yang lalu :D

NOVEMBER !!  dha lama juga sebenarnya eka tak update blog nhe tapi ini lr masa nya eka nak update kembali blog eka yank dha lama berhabuk nhe .

btw eka dha pon berwajah baru sekarang tak salah kalau kita ingin berhijrah kan , janji ianya datang dari hati kita sendiri dan tanpa paksaan dari mana-mana pihak . lagi pon family selalu menyokong eka Thank Mom & Dad I Love u All my Family .
ada tak yank bertanya pada diri sama ada ia masih berhak berhijrah ataupon tak ? sebenarnya jawapan itu ada pada diri kita.



ANd Ini lah eka untuk 2011 ini dan harap kekal buat selama-lamanya . Amin , eka hanya manusia biasa jak . ada kelebihan dan pasti ada kekurangan so sama-sama lr kita mengubah diri jadi seorang yank lebih baik dari sebelum-sebelumnya .



thanx Guys sudi baca citer Eka

0 comments:

Catat Ulasan

Assalammualaikum .. Thank Sudi baca blog eka , dan jangan lupa k tinggalkan pesanan :D