Isnin, 21 Januari 2013

Hi ! Alyph | SleeQ



Hii . Good Night , Rajin nak update Status Malam nhe . malam nhe eka Nak update About nhe Boy !
AlYPH (Arif Abdullah) Kumpulan |Sleeq .Seriously Saya minat sma dia.
nak tahu tak kenapa ? jom Eka cerita !
Lagu | Salam Semua . eka suka sangat tengok apabila That boy nyanyi ,coz Alyph sangat pandai bermaen dengan Camera ! serius nampak sangat Comel bila alyph bermaen dengan camera AWESOME !!

tak kira lr apa owank nak cakap , janji saya minat sama dya nhe .


birthday Alyph ,21 September 1989.

OMG , Double Wow . senyuman nya tu bha , Hope satu ary nanti dapat jumpa sama Alyph .Amin.


Lirik Lagu Sleeq Salam Semua Ft Aaron Aziz .
Semangat aku yang membara
Sekuat semangat bercinta
Ku rela tinggalkan segalanya
Assalamulaikum semua
Bukan ku lupa
Ku tak akan lupa
Semuanya ku bawa ke situ
Soalnya dimana
Ke situ berada
Soalnya siapa berani ikut aku

Mereka kata ku lupa daratan
Dan aku hanya ingin mengejar nama
Mereka lupa ku mencari mencari makan
Sampai bila aku nak tahan lapar
Kan ku janji mu untuk setia
Sekurangnya tiga tahun
Ku setia kalau kau bersabar
Kan dengan setiap naik ada turun
Mama ada Papa ada tolong jagakan mereka
Sayangkan faham aku sibuk dengan bekerja
Dengan izin Tuhan perjalanan kita lancar
Naskar aku balik kampung macam askar
Semangat aku yang membara
Sekuat semangat bercinta
Ku rela tinggalkan segalanya
Assalamulaikum semua
Kan ku tinggalkan semuanya
Keluarga yang ku sayangi
Doa dari ibu ayah
Sokongan saudara memberi kekuatan padaku
Sepanjang perjalanan ini
[Aaron Aziz]
Kadangkala di dalam kerjaya
Memerlukan pengorbanan
Dan pengorbanan itu penting di dalam kerjaya
Inilah cerita Aaron Aziz
Memang bukannya hatiku yang rela
Memang bukannya hatiku yang setuju
Untuk berjauhan dari keluarga
Untuk berpisah dengan buah hatiku
Ada yang kata diriku tak mampu
Bakat di wajah belum tahu laku
Janganlah coba diri sendiri yang malu
Kemana pergi semangat orang melayu
Ku diberikan kekuatan
Danish Anagi yang pertama
Keduanya insan yang terindah
Ku namakan dia Dwi Ariana
Cahaya mata yang melengkapkan keluarga Dahlia Arissa
Itulah hasil cinta diriku dengan Diyana
Semangat aku yang membara
Sekuat semangat bercinta
Ku rela tinggalkan segalanya
Assalamulaikum semua [2X]




thanx Guys sudi baca citer Eka

0 comments:

Catat Ulasan

Assalammualaikum .. Thank Sudi baca blog eka , dan jangan lupa k tinggalkan pesanan :D