Isnin, 22 April 2013

Sahabat Selama Nya





 
Mereka lr kawan,mereka lr sahabat..bergaduh?ya pasti ada..tp selepas itu pasti akan berbaik,tapi selepas zaman persekolahan tamat.seolah-olah hilang ? kemana?sahabat..aku merindui seorang sahabat yang sentiasa menemani ketika aku di zaman persekolah! teman yang sentiasa membantu,i still remember pasal sesuatu..apa-apa pun aku harap suatu saat kita akan bertemu..dan mungkin masing-masing mempunyai kehidupan peribadi masing-masing.ada yang bekerja dan ada juga yang sudah berumah tangga..tapi itu tidak menghalang persahabatan kita yang sejak persekolahan lagi terbina .

Eyni

eyni..Eyva..Eyka

Janji aku pada kamu,aku akan ingat kamu sampai bila2x..Amin

aku mendoakan kamu sentiasa bahagia..
hadapi masalah dengan sebaik-2 nya..
jangan pernah berputus asa..



thanx Guys sudi baca citer Eka

0 comments:

Catat Ulasan

Assalammualaikum .. Thank Sudi baca blog eka , dan jangan lupa k tinggalkan pesanan :D