Ahad, 14 April 2013

C.I.N.T.A is LOVE






ⓑⓑ says→Hati-hati dengan cinta, kerana cinta juga dapat membuat orang sihat menjadi sakit, orang gemuk menjadi kurus, orang normal menjadi gila, orang kaya menjadi miskin, raja menjadi budak jika cintanya itu di sambut oleh para pencinta palsu.

biara tentang CINTA :)

Cinta,Mencintai dan Dicintai,semua ingin di cintai dan mencintai,tetapi kadang-kadang ada juga cinta yang hanya bertepuk sebelah tangan,right ? hihi..Jom story pasal cinta!

"Cinta adalah tentang dua hati yang saling mencintai antara satu sama lain,dan bukan nya tentang tiga hati "  Cinta 3 segi " TAke A Note !

Cinta susah di tafsir melalui kata-kata,kerna terlalu besar untuk di ungkapkan melalui perkataan,jika kamu bertanya berapa besar cinta kamu terhadap seseorang ? seriously susah untuk seseorang itu menjawab nya..

Jika kamu ingin mencintai seseorang,jangan pernah cuba untuk mempermaikan perasaan seseorang,begitu juga saya..saya tidak ingin mempermaikan perasaan seseorang,kerna saya tahu bertapa sakitnya hati bila dipermainkan..

Cinta bukanlah tentang sebuah pengorbanan,tapi tentang sebuah kepercayaan,kesetian dan kejujuran antara satu sama lain,pergi lah kamu sejauh mana yang kamu boleh tapi jika dia adalah jodohmu pasti kamu akan bersatu hanya perlu percaya pada takdir,berdoa dan tawakal :)

Pasangan anda kaya ?itu tidak menjamin sebuah hubungan,apa guna kaya ? kalau suka mempermaikan wanita,dan beranggapan wang boleh membeli segala2xnya anda silap !Cinta,kepercayaan,kesetian,dan kejujuran harga diri itu semua tidak boleh dibeli dengan wang !!








thanx Guys sudi baca citer Eka

0 comments:

Catat Ulasan

Assalammualaikum .. Thank Sudi baca blog eka , dan jangan lupa k tinggalkan pesanan :D