Selasa, 12 Februari 2013

Cinta Jarak Jauh ! Itulah Ujian Cinta







 

             Cinta jarak jauh !
            Itulah ujian Cinta ..

Cinta jarak Jauh , bukan lah penghalang dalam sebuah hubungan . Cinta jarak jauh mengajar kita erti percaya antara satu sama lain , dan juga bersikap jujur antara satu sama lain .Dalam setiap hubungan kita akan selalu sms ataupon OnCall sama si dia , kadang-kadang kita tanpa sedar akan melarang apa yang dia lakukan salah di mata kita . Bukan lah nak kata Queen/ King Control ! Cuma ingin menasihati si dia , agar si dia tahu apa yang dia buat itu adalah salah ..  
cinta jarak jauh ? best apa .. mungkin dalam percintaan jarak jauh kita akan lebih sayang kat si dia . tapi kadang-kadang kita akan risau bila cinta jarak jauh nhe . maklum lah For girl , sifat curiga dan cemburu sentiasa muncul sejenak dalam fikiran mereka , apa lagi kalau si dia kata dia nak jalan ! Omg .. mcm-macam dalam fikiran . bila si dia kata boleh tak nhe jalan ? bagi jak lah walaupon sebenarnya dalam aty nie xnak dia jalan . lar bukan wife dia nak larang-larang dia kan,family dia pon xlarang , percaya jak dgn si dia . jika dia benar sayang dan ingin jadikan kamu yang terakhir ,dan benar dia ada lah jodoh mue .insyaALLAH satu hari nanti walaupon jarak memisahkan ,kamo akan bersama . hanya perlu menunggu masa sahaja .
PERCAYA ? ramai yang akan bertanya , perluka kita percaya 100% pada si dia ? hmmm..susah jugakan lau nak percaya kat si dia dengan sepenuh nya ,ni kan lagi jarak jauh ,kita xtahu apa yang di buat kat sna dan apa yang kita buat kat sini. tapi walau macam mana pon kita kena lr percaya dengan pasangan kita walaupon x lah sampai 100% kepercaayaan itu . Cuma belajarlah untuk setia walaupon berjauhan .
Jika Dua hati setia antara satu sama lain insyaALLAH jarak bukan lah lagi penghalang bagi mereka .percaya itu !
#Hubungan Jarak jauh adalah yang di ingin kan oleh kedua ibubapa , agar mengelakkan sesuatu yank tidak diingini berlaku .
percayalah Jodoh pertemuan itu ketentuan Ilahi .



 


thanx Guys sudi baca citer Eka

0 comments:

Catat Ulasan

Assalammualaikum .. Thank Sudi baca blog eka , dan jangan lupa k tinggalkan pesanan :D